joi, 6 septembrie 2012

Invata sa inveti




  De cand am inceput sa ma descopar pe mine, automat am inceput sa cunosc si alti oameni. Am fost, sunt si voi fi insetat de cunostinta si dezvoltare. Si ca fiecare pamantean, am invatat din trecut. Insa cel mai important este ce inveti.Toti am fost invatati ca daca te lovesti cu capul de toc trebuie ca de acum incolo sa lasi capul jos de cate ori treci pe acolo. Dar de ce nu muti tocul?? Asa se intampla in toate domeniile vietii. Daca ai suferit din dragoste, mereu s-a lasat cu traume.Traume care ai vrut si vrei sa nu se mai intample, sa nu mai treci prin ceea ce ai trecut. Si gandeste-te ce ai facut tu atunci : "Nu mi se v-a mai intampla asa ceva mie niciodata" si ti-ai repetat-o la nesfarsit. Intr-adevar poate nu ti se va mai intampla dar nu este necesar sa facem ce au facut altii pentru ca ne vom crea bariere, ne vom crea ziduri inalte si vom ajunge fara sa vrem cel/cea care vei fi urat/a. Ofera-ti de fiecare data inca o sansa pentru a nu ajunge sa ii faci pe cei la care tii sa sufere. Nu ajunge sa gasesti la tine ce ai urat tu la altii .
                          CREDE IN TINE  SI IN A  DOUA SANSA!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu