luni, 3 septembrie 2012

Acasa la trecut



Salut! Imi pare bine sa te revad.Vai , cate lucruri frumoase sunt aici.Ti-ai renovat cumva casa??Nu stai .
Parca este totul la fel , totul este neschimbat,il tin minte si acesta dar si aceasta si tot ,insa niciodata nu mi  s-au parut atat de frumoase si  folositoare . Atunci  cand le vedeam fugeam , insa parca de aici par mult mai frumoase , probabil au fost mereu asa si  nu am observant.Hai ca m-am abatut putin.Am venit sa iti aduc ceva , ceva special , ceva frumos.Daca ma gandesc mai bine si lucrurile mai vechi m-au influentat sa ti-l aduc pe acesta . Uite ce bine sta aici , uite ce frumos este  ca tot ce este in jurul lui .Multumesc !!
    Am sa revin cand mai gasesc un lucru la fel de frumos si de special , insa nu iti promit nimic  pentru mi-ar trebui si mie unul asemanator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu